Nemám účtenku, jak se můžu zapojit?
Bez účtenky to bohužel nejde. Je nutné uskutečnit nákup v obchodě a účtenku si uschovat, abyste se mohl/a při registraci prokázat číslem z účtenky.
Jaký kód z účtenky mám zadat a kolik znaků musím vyplnit?
Preferujeme, když při registraci zadáte evidenční číslo účtenky, často také označované jako číslo dokladu. Pokud evidenční číslo na účtence nenajdete, zadejte jiný unikátní kód, který má alespoň 4 znaky.
Kolik produktů Brumík musím nakoupit, abych vyhrál/a?
Stačí, aby účtenka obsahovala jeden jakýkoliv produkt Brumík od společnosti Mondelēz a výhra může být vaše. Nicméně, čím více účtenek nahrajete, tím je větší šance na výhru. Všechny účtenky musí být vydané v soutěžním období, tj. mezi 1. 5. 2024 a 25. 6. 2024.
Mohu soutěžit opakovaně?
Ano, můžete nahrát libovolné množství účtenek. Vyhrát však můžete pouze jednou.
Jak se dozvím, že jsem vyhrál/a? A co pak dál?
V případě, že jste vyhrál/a, informujeme vás o tom (zpravidla do 7 pracovních dnů) od vaší registrace účtenky na e-mailové adrese, kterou jste zde vyplnil/a. Po skončení soutěže vás budeme kontaktovat s prosbou o vaše údaje, abychom vám mohli doručit výhru.
Bude někde zveřejněno, kdo vyhrál?
Z důvodu ochrany osobních údajů výherce zveřejňovat nebudeme. Losování probíhá podle stanovených pravidel a každého z výherců budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu.
Pokud vyhraji, kdy mi přijde výhra?
Výhra bude odeslána maximálně do 2 měsíců po skončení soutěže, tj. do 31. 8. 3024. Buďte proto, prosím, trpělivý/á.