Mohu použít účtenku, která byla zakoupena před začátkem nebo po skončení soutěžního kola?
Je nám líto, ale účtenka musí být z období, kdy dané soutěžní kolo probíhá.
Nemám účtenku, mohu se zapojit?
Zapojit se můžete, nicméně v průběhu daného soutěžního kola budete nákup v obchodě muset uskutečnit. Pokud budete vylosováni, bude po Vás účtenka vyžadována.
Kolik produktů Brumík musím nakoupit, abych vyhrál/a?
Stačí pouze 1 produkt Brumík od společnosti Mondelēz na účtence a výhra může být Vaše. Účtenka musí být vydaná v období, kdy daná soutěž probíhá.
Jak se dozvím, že jsem vyhrál/a?
O výhře Vás budeme informovat komentářem pod daným soutěžním příspěvkem, v němž Vás vyzveme k zaslání údajů a doložení účtenky do soukromé zprávy.
Mohu soutěžit opakovaně?
Soutěžit můžete u všech soutěžních příspěvků, ale pouze jedním soutěžním komentářem.
Mohu vyhrát opakovaně?
Je nám líto, ale vyhrát můžete pouze jednou.